subota, 31. prosinca 2011.

samo čitaj,čitaj

ovo je valjda istina..neznam jeli ili nije istina ali sam sluso na radiju kako se pricaju strasni dogadjaji.Jedna je zena vecerala sam muzem jer je on radio 3 smjenu on je otisao i ona je zakljucala vrata.Nije dizala veceru (nije je sklonila) i u pola noci je probudilo kako se neko cuje da jede i cuje se kako kasika lupa od tanjir i ona je zvala muza kakada je on dosao ostatak hrane koji nisu pojeli je nestao...i nikada nisu saznali sta je zapravo bilo
Ovo se dogodilo mojoj baki. Kad je imala 20-ak godina živjele su ona i mama joj same u kući u centru splitu. Spavale su svaku noć u istoj sobi na braćnom krevetu skupa (otac joj je umro). Jedne noći moja se baka probudila usred noći i vidila neku sjenu koja joj je stala kraj nogu. Sjena joj je počela prilaziti i penjat se na krevet po njoj. Osjetila je veliku težinu na nogama, a zatim joj je sjena došla do vrata i počela je gušit. Ona nije mogla ništa, niti se pomaknut niti disat. Sjena joj je rekla nešto na latinski i nakon toga se velikom brzinom povukla s nje i pala na pod. Taj udarac se čuo i probudio je njenu mamu šta je spavala do nje. Nakon toga svaku noć idućoh 3 mjeseca se događalo isto. Svaku noć. Onda su one pozvale svećenika kod sebe doma i on je rekao da osjeća prisutnost zlih sila. Nakon toga su se odselile iz tog stana i više nikad se to nije ponovilo.
Ovo se dogodilo meni i petorici mojih prijatelja. Samo da znate u trenutku kad se to događalo nismo bili niti pijani niti napušeni. Svih nas 6 smo vidjeli isto. Bilo je to prije 2 godine na braću na ljeto. Mi smo ljetovali u Sutivanu koji je 30-ak kilometara udaljen od Supetra. I išli smo jednu večer u Supetar vanka, a nakon toga smo se vračali pješke u Sutivan. Put koji vodi između ta dva mista je šljunkovit put uz more s jedne strane, a s druge strane je šuma. Odjednom u daljini smo primjetili nekoliko ljudi kako dolaze prema nama. Kako su se približivali mi smo sve tiše govorili jer nam je nešto bilo čudno. Ti "ljudi" šta su dolazili bili su nevjerojatno tihi. Nama je pod nogama pucao šljunak, a njima se ništa nije čulo. I onda su prošli odma do nas. Na naše zaprepaštenje to su bili dosta mali ljudi, možda 1.20m visine i imali su kapuljače na glavi i LEBDJELI su poviše zemlje. Zato im nismo čuli korake. Nisu nas niti pogledali samo su prošli tako tiho do nas. Mi smo se pogledali u strahu i počeli smo trčat šta nas brže noge nose. Još i danas kad se toga sjetimo prođu nam trnci kroz tijelo. Al to nije jedina stvar šta se dogodila na tom istom putu. Tu ima blizu i jedno groblje na kojem smo u 3 ujutro vidili jednu staru ženu u crno kako stavlja cvijeće na grob. Zamislite to vidit u 3 ujutro, a nema nikoga okolo, sve je tiho.
Sto cu vam sada ispricati u najmanju ruku je cudno, nije moja prica, od moga prijatelja koji se ubio, ali koliko god sam mu vjerovao, i znali smo se od djetinjstva, znam da nikada nebi lagao niti izmisljao nesto da bude poseban ili nesto, ali jednostavno, i u meni se pojavila sumnja, iako vise vjerujem da je istina...

Dugo je pricao kako je bio siguran da mu svake noci netko seta u stanu, i mislio je kako netko ima kljuceve od njegova stana, dode i plasi ga po kuci. Nikada mu nista nije nestalo, ali on je jos uvijek bio siguran da mu netko seta po kuci. Ja sam mislio da mu se pricinjava ili da ga stvarno netko od njegovih samo plasi. Inace, zivio je sam. Tek mi je tjedan dana prije nego sto se ubio rekao koliko ga je strah, kako vise uopce ne spava. Nisam tome posvecivao previse pozornosti, tj. nisam uopce mislio koliko ga je strah, i nisam vidio da mu to predstavlja veliki problem, mislio sam proci ce ga... Jedan dan rekao mi je da je vidio nekakve crne sjene, da je siguran da nije sala, poceo se tresti i ja sam mu ponudio da dode prespavati kod mene... ali iste veceri nije dosao d o mene...ubio se, bacio se kroz prozor.

I dan danas neznam sto da mislim, cudno je. I jedno sto me jako vuce na to da je govorio istinu je nacin na koji se ubio. Znam da nije bio od osoba koje bi se samo tako bacile kroz prozor, nesto veliko ga je trebalo natjerati na to... kako god, na mene je uspio baciti dio svoga straha...
E ljudi ev moja prica istinita je
Bilo je to mislim prije jedno godinu dana doselio sam se u zgoscu to vam je u Kaknju i sa prijateljima reko hajd da odem na greben pa ce nas dovuc od mog prijatelja otac a mi smo po obicaju ostali do ponoci i to je bilo prvi put da su se svima ispraznile baterije na mobu odjednom tako da smo morali pjese a najvise nas je bilo strah stare crkve koja je napustena ima jedno 30godina i niko u nju nije ulazio od tad a kruzila je legenda da se svako vece u ponoc tu pojavi neka stara baba sa svjecom u ruci i mi smo prolazili kad odjednom crkvena zvona zazvonise,svi smo se prepali cak su neki i krenuli trcat oni koji su krenuli odmah trcat nisu vidjeli ono sto i mi na prozoru se pojavila neka strasna baba sa tacno i na tacni svijeca koja na pola gori u drugoj ruci krst ona sva prkrivena krvlju u bjeloj haljini koja je vise slicila na crvenu od krvi nas je pogledala i odjedno se zacu strasan zvuk kkrisnula je mi smo pobjegli bjezali smo tolko brzo da smo stigli one koji su otrcali prije nas i prestigli smo ih i nikad vise sa njima niisam otiso gore na taj greben...
Ovoga puta je moja tema u vezi ormara! Mnogi ce se nasmejati na ovu temu, ali...
Prvo moja prica.....
Na jednom nemackom satelitskom programu sam gledala emisiju o neobicnim desavanjima (duhovi, reinkarnacija...) i jedna od tema je bila o jednom decaku koji je tvrdio da je u njegovom ormaru bilo cudoviste. Nocu nije smeo da spava. Roditelji mu nisu verovali, a ni brat ni sestra. Deca u skoli su ga zadirkivala zbog njegovog straha od ormara.
Jedno popodne grupa decaka, koji su bili drugovi njegovog brata, a i njegov brat, su resili da ga preplase. Hteli su da ga uvedu u ormar gde je cudoviste. U tom momentu je usla njegova starija sestra i prekinula to sto su oni hteli da urade. Medjutim, njegov brat je sam usao u taj ormar i rekao kako ce njega cudoviste da pojede. Usao je u ormar, vikao u pomoc. Drugi su mislili da se zeza. Potom, je u sobu usla i majka i pitala sta se dogadja, otvorila ormar, ali u ormaru nije bilo nikoga. Prijavili su nestanak sina policiji, a policija je rekla da ce sve uraditi kako bi nasli decaka, ali nikad nije nadjen
bio jednom jedan posxtar i on je oswojio nagradnu igru “krstarenje za 1 osobu” ...ukrcawajuci se wideo je jednom musxkarca koji je bio bled i sa krrrrwawim ochima ! ushao je u swoju kabinu i raskomotio se..odjednom je ushao onaj jeziwi chowek,nabacio zlogan osmex i rekao da obawezno dodje na weceru,bice iznanadjenje !!!ukriwio je glawu i izashao...kada je poshtar stigao na weceru wideo je da su swi mrrrtwi..UBIJENI...samo je bila jedna dewojcica koja mu je rekla.."cudowishte..na owom brodu...” i odjednom skocila preko palube..kada se okrenuo wideo je onog choweka koji je rekao “ja uwek odrzawam swoja obecanja..."cowek se nekako izwukao i posle nekoliko god saznao da je taj chowek poginuo pre 13 godina u istom danu na istom mestu..u brodolomu..poshtar i dan danas ide na terapije jer josh uwek nemoze da preewazidje traumu
Evo jedne koju sam ja cuo: U Beogradu cula devojka da ima vradzbina koja pokazuje kako ce izgledati vas muz. Otisla kod jedne stare bake i pitala je za tu vradzbinu. Rekla joj baka kao se vraca ta vradzina ali joj nije rekla negativnu stranu!!!
Otisle devojka kuci srecna. Ponoc i ona pali 4 scece ,po 2 sa leve i desne strane ogledala. Uzela cesalj i pocela laganim pokretima da ispravlja kosu. izgovarala je vradzbinu usput cesljajuci se. Nakon nekoliko sekundi u ogledalu pocinje da se stvara jarko zuta boja i silueta Tela u odelu sa sesirom okrenuta ledjima. Zapanjena devojka je nastavila da se ceslja polagano usporavajuci izgovaranje vradzbine . Silueta je pocela da joj se okrece! Nastavila je sa izgovaranjem ali prestala da se ceslja od zapanjenosi i iscekivanja lika, u tom trenutku svece se gase i u ogledalu se pjavljuje lik djavola i ruka izlece iz ogledala koja joj ostavlja trajne duboke oziljke na levoj strani lica i odnosi joj razum. Nikada je vise nisu videli van njene sobe u kojoj i dalje gleda otvorenih usta u ogledalo!!!!!
PROCITAJ TE OSIM AKO VAS NECE POSLIJE BIT STRAH OTICI U WC!!hh

Nema komentara:

Objavi komentar